قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

بوتاکس Botox

 

 

ماهیچه ها شل می شوند ، چین و چروک ها از بین می روند

درباره بوتاکس

سم بوتولینوم یک پروتئین طبیعی است که برای فلج موقت عضلات استفاده می شود. با استفاده از سوزن تزریق تجویز می شود. مارک های رایج عبارتند از: ، Dysport و Botox®. در کلینیک سم بوتولینوم به طور موثر سیگنال های اعصاب به عضلات را مسدود می کند و از انقباض جزئی یا کامل عضلات کوچک پوست جلوگیری می کند.

کاربردهای استاندارد سم بوتولینوم است

سم بوتولینوم برای مبارزه با چین و چروک

سم بوتولینوم به طور موثری از انتقال محرک ها از اعصاب به عضلات جلوگیری کرده و باعث کاهش یا مهار فعالیت عضلات می شود. سم بوتولینوم یک پروتئین است. می توان آن را به مقدار کم به شکل بسیار رقیق به عضلات مسئول خطوط ریز و چین و چروک های ایجاد شده توسط تقلید طبیعی تزریق کرد ، مانند اخم ، پای کلاغ یا خطوط ابرو. یک مزیت اضافی سم بوتولینوم این است که به طور موقت از روند پیری جلوگیری می کند. به طور خلاصه ، سم بوتولینوم با به حداقل رساندن فشار عضلانی به جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک می کند.

 بوتاکس زنوئن را مسدود می کند

سم بوتولینوم به عنوان یک درمان ضد تعریق: سم بوتولینوم از انتقال سیگنال های عصبی که باعث تعریق غدد می شوند ، جلوگیری می کند ، به عنوان مثال. در زیر بغل.

سم بوتولینوم برای دندان قروچه (ساییدن / سفت شدن دندان): دندان قروچه نه تنها باعث خرابی دندان می شود ، بلکه می تواند همان تأثیر را در روابط عاشقانه شما داشته باشد. سم بوتولینوم فعالیت عصبی را مسدود می کند که باعث تحریک عضلات فک می شود. با تزریق سم بوتولینوم به بافت عضلانی ، فک های شما می توانند هنگام خواب بیشتر شل شوند.

سم بوتولینوم برای میگرن مزمن یا سردرد تنشی: هنوز اطلاعات زیادی در مورد میگرن ، عوامل ایجاد کننده ، علل و درمان آن مشخص نیست. با این حال ، یک علت احتمالی ممکن است انقباض غیرارادی عضله صورت باشد. تزریق سم بوتولینوم به پیشانی یا اخم می تواند بسیاری از تنش ها را برطرف کرده و احساس فشار در جمجمه یا پشت چشم را کاهش دهد.

آنچه شما باید در مورد درمان بوتاکس خود بدانید

بوتاکس سیستم عصبی شما را مسدود می کند. سم بوتولینوم مهار آنچه را می توان به عنوان "سیگنال انقباض" از اعصاب زیر پوست به عضلات کوچک زیر پوست در نظر گرفت ، مهار می کند. در نتیجه ، این عضلات به طور موقت مسدود شده و از انعطاف پذیری (به طور کامل) جلوگیری می کنند. به طور متوسط ​​، 1 تا 2 هفته طول می کشد تا درمان بوتاکس به حداکثر اثر خود برسد.

پس از آن ، عضلات به آرامی شروع به بازیابی توانایی خمشی خود می کنند ، زیرا انتهای عصب برای جایگزینی قسمتهای مسدود شده قدیمی بازسازی می شوند. به همین دلیل است که به عنوان اولین قدم ، درمان بوتاکس باید هر 3 ماه تکرار شود.

این دوره اما با گذشت زمان افزایش می یابد و به حدود 4 تا 9 ماه می رسد. با این حال برخی از افراد تمایلی به استفاده از بوتاکس ندارند. آنها فکر می کنند بوتاکس باعث می شود آنها مانند روبات به نظر برسند - اصطلاحاً چهره خود را از دست می دهند. در صورت محدود بودن درمان به 3 ناحیه نشانگر ، چین و چروک های پیشانی ، چین و چروک های ابرو و پای کلاغ کاملاً خطری برای این اتفاق ندارد. برعکس ، بوتاکس در واقع می تواند به افراد کمک کند تا بیشتر به خود نگاه کنند! به عنوان مثال ، افرادی که غالباً اخم می کنند ممکن است در نهایت دائماً عصبانی یا عصبانی به نظر برسند ، مهم نیست که چه احساسی دارند.

چنین بیان مداومی حتی می تواند در پوست حک شود. درمان بوتاکس از این امر جلوگیری می کند ، می تواند اخم را اصلاح کند و به فرد کمک می کند احساسی را که دارد احساس کند. البته ، ما برای همه روش های درمانی خود قسم می خوریم که محصولات با کیفیت خوبی هستند.

لطفا توجه داشته باشید که قیمت های تبلیغ شده در فیلم های ما ممکن است با قیمت های واقعی متفاوت باشد.

یک نگاه طبیعی

همانطور که رسانه ها نشان می دهند ، بوتاکس شهرت مشکوک خود را به عنوان زیبا کننده مدیون سالها چهره بوتاکس بیش از حد است. در نتیجه ، ایده بوتاکس هنوز باعث خزیدن پوست برخی از افراد می شود. اما بوتاکس در واقع می تواند نتایج کاملا طبیعی داشته باشد. برای جلوگیری از چهره خالی وحشتناک ، شما همیشه باید به دنبال یک پزشک آرایشی با تجربه باشید. در کلینیک بدن ، پزشکان ما خواسته ها و ظاهر طبیعی شما را در هنگام تصمیم گیری برای اقدامات صحیح در نظر می گیرند. در صورت تردید ، پزشکان ما فقط یک ناحیه را درمان می کنند ، بنابراین می توانید به تدریج به اثر عادت کنید. در کلینیک بدن ، ما معتقدیم که وقتی صحبت از مراقبت از زیبایی می شود ، همیشه کمتر بیشتر می شود. در این ویدئو

2. عکس ها و فرم ها

قبل از شروع درمان ، ما همیشه عکس می گیریم. شما دو فرم دیجیتال دریافت خواهید کرد: گواهی بهداشت. این شامل تعدادی سوال در مورد سلامتی شما است و هدف آن تأیید مناسب بودن این نوع درمان برای نیازهای شما است. و توافق نامه درمانی. این شکلی است که در آن شما تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد درمان سم بوتولینوم ، از جمله عوارض جانبی و عوارض احتمالی آن را پیدا خواهید کرد. پزشکان در کلینیک بدن شما را در حد توانایی خود آموزش می دهند تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید.

3. بی حسی

برای دریافت کرم های بی حسی نیازی نیست که زودتر از زمان قرار خود وارد شوید.

4. شروع درمان

در صورت تمایل می توانید سریعاً معالجه شوید. همچنین می توانید قرار ملاقات بعدی را تعیین کنید. اگر می خواهید فوراً تحت درمان قرار بگیرید ، لطفاً هنگام تحویل این مورد را بیان کنید ، بنابراین ما می توانیم هنگام برنامه ریزی این مورد را در نظر بگیریم.

5. خود درمان

درمان بوتاکس طولانی نخواهد شد. بسته به تعداد نواحی تحت درمان ، 5 تا 10 دقیقه به پزشک نیاز خواهید داشت. اگر این روش مربوط به پیشانی شما باشد ، مهم است که پزشک در اولین درمان چند لکه بر روی صورت شما ایجاد کند ، تا بتواند یک برنامه درمانی شخصی را تنظیم کند.

6. پردازش پس از آن

بوتاکس یک درمان ظهر است و پس از انجام عمل می توانید مستقیماً به محل کار خود برگردید. شما مجاز نیستید که در روز اول ناحیه تحت درمان را لمس کنید و همچنین نباید ورزش کنید - این شامل یوگا است - یا از کلاه ایمنی استفاده کنید. لطفاً سه ساعت کامل بعد از درمان دراز نکشید. شروع کامل بوتاکس از دو روز تا دو هفته طول می کشد.

7. قرار ملاقات را کنترل کنید

انتظار می رود دو هفته پس از درمان به کلینیک مراجعه کنید ، تا پزشک بتواند منطقه تحت درمان را ارزیابی کند و به هر گونه سال پاسخ دهد. عکس گرفته می شود و با عکس های گرفته شده قبل از عمل مقایسه می شود. اگر نتایج کمتر از رضایت بخش باشد ، ما در محدودیت های معقول ، درمان رایگان لمسی را ارائه می دهیم.

8. برعکس. از آنجا که ناحیه تحت درمان با بوتاکس از چندین ماه قبل فعال نبوده است ، پوست فرصت بهبودی زیبایی را پیدا کرده است. همچنین ، چین و چروک هایی که قبل از درمان داشته اید در این بین عمیق نشده اند زیرا شما قادر به استفاده از عضلات نبوده اید. حتی ممکن است عادت استفاده از عضلات را تا حدی از دست داده باشید ، بنابراین در آینده آنها را کمتر منقبض خواهید کرد. اخم مثال خوبی است. اگر مدتی اخم نکرده اید ، در آینده کمتر اخم خواهید کرد.

9. برخی از افراد مشهور بیش از حد از سم بوتولینوم استفاده می کنند ، به خصوص در اطراف دهان و پیشانی. اگر برخی از عضلات را که به طور معمول در مکالمه استفاده می کنیم منجمد کنید ، در نهایت چهره پوکر خواهید داشت. شما شبیه عروسک مد خواهید شد - بدون بیان و شخصیت. بالشتک بودن بیش از حد نیز می تواند به صورت خالی و بدون بیان منجر شود.

10. بوتاکس فقط در غلظت های بسیار زیاد سمی است. شما می توانید آن را با سایر داروهایی که ما همیشه استفاده می کنیم و همچنین در دوزهای شدید مانند سموم ، سمی هستند مانند پاراستامول و ایبوپروفن مقایسه کنید. در غلظت های کم مورد استفاده برای روش های ضد چروک و ضد تعریق ، بوتاکس غیر سمی است و استفاده از آن کاملاً ایمن است.

11. هیچ دوره بهبودی با درمان سم بوتولینوم وجود ندارد. به همین دلیل است که به عنوان درمان ظهر شناخته می شود. علاوه بر قرمزی مختصر ، که در عرض نیم ساعت از بین می رود ، و یک کوفتگی گاه به گاه کوچک ، که می توانید با کمی آرایش به راحتی آن را پنهان کنید ، هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که آیا شما تحت درمان بوتاکس بوده اید.

12. در کلینیک ، ما یک مشاوره رایگان برای پذیرش و در صورت لزوم ، پس از درمان در طول مشاوره پیگیری شما ارائه می دهیم. ما به دنبال راه حل یا بهبودی خواهیم بود که شما را راضی کند. این همان چیزی است که ما تضمین می کنیم. در موارد بسیار نادر ، بدن بوتاکس را خراب می کند. در این صورت ، تمرکز را کمی افزایش می دهیم. در صورت عدم موفقیت ، ممکن است مجبور شویم نتیجه بگیریم که بوتاکس متأسفانه برای شما مناسب نیست. ما نمی توانیم نتایج تضمینی به شما بدهیم ، اما پزشکان ما در کلینیک بدن در صورت لزوم پس از درمان رایگان به شما می دهند و به دنبال راه حل هایی برای جلب رضایت شما هستند.

13. نه ، اینطور نیست. ما این روش ها را در زنان باردار یا شیرده انجام نمی دهیم.

14. قبل از درمان ، از شما خواسته می شود که فرم سلامتی را با پزشک خود پر کنید. پزشک درمورد شما تصمیم می گیرد

15. محدودیت های بسیار کمی در استفاده از بوتاکس وجود دارد. با این حال ، ما در زنان باردار یا شیرده درمان نمی کنیم. ما همچنین در موارد نادر بیماری عضلانی درمان را توصیه نمی کنیم. همچنین ، همه چروک ها با بوتاکس بهتر درمان نمی شوند. تصمیم گیری در مورد درمان با پزشک شما است.

16. افتادگی ابرو در صورت درمان پیشانی با بوتاکس می تواند یک عارضه جانبی احتمالی باشد. برای چندین هفته ، ناحیه بالای چشم سنگین خواهد شد. با این حال ، با تزریق غلظت کم بوتاکس در بالای پیشانی ، در اکثر موارد می توان از این عارضه جانبی جلوگیری کرد. علاوه بر این ، بر اساس تجربه ، پزشکان ما در کلینیک بدن ممکن است برخی از افراد را از درمان بوتاکس در پیشانی منع کنند. اگر در حال حاضر ابروهای فرد به طور طبیعی پایین یا افتاده است. و سرانجام ، پزشکان ما اغلب ترکیبی از درمان های پیشانی و اخم را انتخاب می کنند. این بیشتر خطر را کاهش می دهد. این به این دلیل است که عضلات اخم ابرو را به سمت پایین می کشند. با شل شدن این عضلات ، پیشانی به خودی خود کمی بلند می شود ، معمولاً برای جبران افتادگی پیشانی کافی است.

17- استفاده از دو تزریق کوچک بوتاکس در انتهای هر ابرو باعث آرامش عضلانی می شود که معمولاً ابرو را پایین می آورند. این ابرو را بسیار ظریف ، 1 تا 2 میلی متر بالا می برد. با تزریق اضافی بوتاکس در قاعده عضله اخم ، لیفت ابرو مضاعف حاصل می شود. این عضله همچنین معمولاً در اندکی پایین آوردن ابرو نقش دارد. با شل شدن این عضلات ، ابرو کمی بالا می رود.

18. چین و چروک های جدید را می توان به طور کامل با سم بوتولینوم درمان کرد. مزیت درمان چین و چروک جدید این است که اغلب با درمان کاملاً از بین می رود. اگر چین و چروک بسیار عمیق تر باشد ، ترکیبی از بوتاکس و ماده پر کننده ممکن است موثرتر باشد. یکی از مزایای اصلی سم بوتولینوم این است که این روش درمانی نیز پیشگیری است. بنابراین اگر زود شروع کنید ، چین و چروک ها عمیق تر نمی شوند و ممکن است هرگز به هیچ نوع پر کننده یا درمانی برای این مناطق احتیاج نداشته باشید. در حالی که ما ترجیح می دهیم برای هرگونه مداخله منتظر بمانیم تا مشتریان ما بالای 21 سال داشته باشند ، اگر آنها بیش از 18 سال باشند از شما استقبال می کنیم. اگر پزشکان ما احساس کنند انتظارات شما غیرواقعی است ، ما این موضوع را با شما در میان خواهیم گذاشت.

19. ناحیه بخشی از صورت است که با سم بوتولینوم درمان می شود. این می تواند "چشم" (پای کلاغ) یا "پیشانی" یا "اخم" و غیره باشد. در ایالات متحده ، آنها اغلب از حجم یا واحد برای تعیین استفاده می کنند. در اروپا ، ما با مناطق کار می کنیم.

20- اگر می خواهید خطر کمبود کبودی را بیشتر کاهش دهید ، در صورت امکان توصیه می کنیم که از مصرف داروهایی که خون را رقیق می کنند مانند ایبوپروفن ، آسکل و ناپروکسن را چند روز قبل از درمان قطع کنید. لطفاً قبل از قطع هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین از مصرف روغن ماهی و سایر مکمل ها خودداری کنید. ممکن است بخواهید آرنیکا (هومیوپاتی) مصرف کنید. پنج روز قبل از درمان با بیشترین دوز توصیه شده روی بسته شروع کنید.

21. اگر سم بوتولینوم به اشتباه تزریق شود یا دوز دارو صحیح نباشد ، ممکن است عوارض جانبی ایجاد شود. به عنوان مثال: صورت پوکر ، افتادگی چشم یا دهان ، یا حرکات نامنظم. اگرچه اینها عوارض جانبی موقتی هستند و منجر به آسیب طولانی مدت نمی شوند ، اما ما به شما توصیه می کنیم خطرات بی مورد را نپذیرید و درمانگاه خود را عالمانه انتخاب کنید.

22- ماده پس از 3 تا 6 ماه از کار می افتد. اما این درمان اثر بهبود دائمی بر روی ناحیه تحت درمان دارد ، خصوصاً اگر چندین سال است که تحت درمان سم بوتولینوم هستید. دلیل این امر این است که منطقه برای مدت طولانی جابجا نخواهد شد. ضایعات پوستی عمیق نخواهد شد و پوست فرصت بهبودی را پیدا کرده است. مثل این است که دست زمان را متوقف کنید. ممکن است عادت استفاده از عضله را ترک کرده باشید ، بنابراین کمتر از قبل اخم خواهید کرد. این باعث بهبود پایدار پوست در این ناحیه می شود. برخی مطالعات نشان می دهد به دلایلی که در بالا ذکر شد ، ممکن است پس از چندین سال استفاده از سم بوتولینوم برای مدت یک سال قطع شود.

23. بله همینطور است. فقط پزشکان صلاحیت انجام این روش را دارند. پزشکان ما در کلینیک توسط سازمان مصرف کنندگان به عنوان بهترین رتبه بندی شده اند و بهترین امتیازات را در نظرات مصرف کنندگان کلینیک دریافت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد