قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

 

 

هر آنچه که همیشه می خواسته اید در مورد بوتاکس بدانید (اما از پرسیدن ترس داشتید)

این محبوب ترین درمان زیبایی در ایران است ، اما بوتاکس همچنان در گوشه گوشه های محتاط تر ترس و سردرگمی را ایجاد می کند.  آیا برای شما مناسب است؟ این بستگی به سلیقه ، جیب شما و تحمل سوزن دارد. همه را توضیح می دهیم.

درمان با سم بوتولینوم آرایشی ، مواد منفجره تزریقی نوروتوکسین ، با فلج کردن عضلات زیر ، به کاهش خطوط ظریف و چین و چروک کمک می کند. به طور معمول برای کمک به درمان خطوط اخم ، پای کلاغ و هایپرهیدروز (تعریق زیاد) استفاده می شود ، نام های تجاری نوروتوکسین شامل دیسپورت، زئومین ، نورونوکس  تازه تأیید شده توسط FDA و شاید شناخته شده ترین بوتاکس است.

لنسر  : بوتاکس یک نورومدولاتور تزریقی است که برای آرام سازی عدم تعادل عضلات و اعصاب کار می کند. به عبارت دیگر: بوتاکس در هر کجا که تزریق شود ، باعث می شود عضلات زیرین به طور موقت حرکت نکنند. وقتی عضلات حرکت می کنند ، چین و چروک ها متوقف می شوند. اما آیا واقعاً اینقدر ساده است؟ لازم به ذکر نیست ، امن است؟

حتماً شنیده اید که افراد حتی قبل از هرگونه خطوط ریز از آن استفاده می کنند تا در وهله اول از پیشرفت آنها جلوگیری کند. یا شاید شما تصاویری از چهره های غیر طبیعی به نظر می رسد یخ زده دیده باشید که شما را به طور کلی به بوتاکس خاموش کرده است. شاید حتی شما به یک مهمانی بوتاکس دعوت شده باشید (که برای یادآوری ، توصیه می کنیم از آن صرف نظر کنید). علی رغم محبوبیت زیاد و مداوم بوتاکس و سایر نام های تجاری ، صنعت تزریقات لوازم آرایشی هنوز ناشناخته ها و ناسازگاری های بسیاری را ارائه می دهد.

به این ترتیب ، همیشه عاقلانه است که قبل از رفتن به زیر سوزن تحقیقات خود را انجام دهید. برای پاسخگویی به همه سوالات جمعی ما ، برای تجزیه و تحلیل همه موارد بوتاکس ، از افراد متخصصی مشورت کردیم.

آیا بوتاکس از چین و چروک جلوگیری می کند؟

کاملا. بوتاکس (و رقبایی مانند ، دیسپورت، زئومین ، نورونوکسو ) سموم بسیار تصفیه شده ای هستند که می توانند خطوط افقی پیشانی ، خطوط اخم عمودی و کلاغ پا را به طور موقت پاک یا کاهش دهند. مایکل کین ، نویسنده کتاب بوتاکس ، جراح پلاستیک دارای مجوز از هیئت مدیره شهر نیویورک می گوید: "این تزریق ها باعث کند شدن عضلات می شوند که صدها بار در روز منقبض می شوند و در نهایت خطوطی در پوست ایجاد می شود.

اصولاً هر جا بوتاکس در بدن تزریق شود ، عضلات زیر پوست را فلج می کند. لنسر توضیح می دهد: "بوتاکس در تحریک عصبی عضله باعث ایجاد حالت های اضافی صورت می شود." "وقتی عضله شل می شود ، خط کم می شود."

بوتاکس علاوه بر اینکه می تواند خطوط اخم را در بین ابروها آرام کند ، می تواند گوشه های دهان را که با افزایش سن آویزان می شود ، بلند کند ، در برخی از چانه ها ظاهر "پنچینی" را صاف کند ، خطوط سیگاری را در اطراف دهان نرم کند و بندهای عمودی گردن را نرم کند.

آیا بوتاکس باعث می شود احساس بی حسی کنم و یخ زده به نظر برسم؟

لنسر می گوید: "بوتاکس برای از بین بردن حالت های صورت طراحی نشده است." این نرم کننده برای نرم کردن خطوط بیان بیش از حد از حالت چشمی ، اخم و لبخند است. "این باعث فلج شدن عضلات می شود ، اما بر اعصاب ایجاد کننده احساس تأثیر نخواهد گذاشت ، یا احساس بی حسی کنید. وقتی به درستی از آن استفاده شود ، می تواند ابرو را بلند کرده و ظاهری جذاب و صمیمانه به شما بدهد.

"جین کاروترز" ، جراح چشم ونکوور ، که با همسرش ، آلاستیر ، همکاری کرد اولین مقاله در مورد فواید آرایشی و بهداشتی بوتاکس در سال 1989. به همین دلیل مهم است که توسط یک پزشک مجرب که می تواند اندازه عضلات شما و میزان بوتاکس مورد نیاز شما را ارزیابی کند ، معالجه شوید.

آیا بوتاکس آسیب می بیند؟

مانند بیشتر آمپول ها ، بوتاکس می تواند کمی دردناک باشد ، به خصوص بین ابروها. بعضی از پزشکان 10 دقیقه قبل از عمل بی حسی موضعی (کرم بی حس کننده) یا بی حس کردن محل برای بی حس کردن آن ارائه می دهند.

آیا بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

هر دارویی عوارض جانبی دارد و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه ، "آدام کولکر" ، جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره مستقر در شهر نیویورک ، می گوید: "عوارض جانبی بوتاکس نادر و موقتی است." عوارض جانبی احتمالی (فقط در 1 تا 5٪ موارد) شامل افتادگی مژه پلک یا ابرو است که معمولاً طی دو هفته برطرف می شود ، کبودی جزئی در ناحیه تزریق و سردرد ایجاد می شود.

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟

مانند اکثر درمان های زیبایی ، بسته به منطقه ای که برای درمان می روید قیمت بوتاکس بسیار متفاوت است. بعضی از پزشکان برای هر واحد بوتاکس استفاده شده هزینه می گیرند (که می تواند تقریباً بین 15 تا 25 دلار در هر واحد باشد) ، که دیگران برای کل مساحت شارژ می کنند. برای مرجع ، "یک ویال بوتاکس حاوی 50 یا 100 واحد است و [به طور معمول] 40 تا 60 واحد طول می کشد تا پیشانی 30 چیزی را صاف کند" ، هوارد سوبل ، متخصص پوست با مجوز هیئت مدیره در شهر نیویورک و بنیانگذار سوبل اسکین به طور کلی ، برای کسانی که می خواهند خطوط و چین و چروک های پوستی خود را از بین ببرند ، "شما می توانید حدود 400 تا 500 دلار برای هر منطقه هزینه کنید."

هزینه درمان بوتاکس برای هایپرهیدروز (تعریق زیاد) و میگرن داستان متفاوتی است. اولی معمولاً فقط نیاز دارد

چه زمانی مناسب برای شروع استفاده از بوتاکس است؟

این نیز متفاوت است - و بیشتر به خود شما بستگی دارد! قبل از ایجاد چروک برای پنهان کردن به آن نیازی ندارید ، یا می توانید از آن به صورت پیشگیرانه استفاده کنید. کالکر می گوید: "به طور واضح ، آناتومی (در نتیجه عوامل ژنتیکی و محیطی) بسیار بیشتر از یک سن کلیشه ای است که در آن شروع می شود." "پیشگیری مانترا جدید است ، اما من زنان 40 ساله را مشاهده کردم که چین و چروک کمی دارند یا بدون چین و چروک بسیار کم به بوتاکس احتیاج دارند و زنان 20 ساله که بیشتر به آنها احتیاج دارند."

اساساً هر وقت بیمار از چروک خود اذیت شود می تواند با خیال راحت بوتاکس داشته باشد یا به سادگی می خواهد از تشکیل آن جلوگیری کند. هیچ مشکلی در استفاده طولانی مدت وجود ندارد: "کین می گوید:" من بیمارانی داشته ام که بیش از 20 سال بدون اثرات بد از آن استفاده مکرر کرده اند. "

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین پاسخ از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. سوبل می گوید ، "به طور کلی می توان نتایج را در طی چهار تا پنج روز مشاهده کرد ، و [آنها] سه تا شش ماه ادامه می یابند بدون توقف یا جراحی و کم و بدون دردسر." کولکر می گوید: "برخی بیماران هر سه ماه یکبار از معالجه لذت می برند [و] بسیاری از آنها هر 4 تا 6 ماه یکبار درمان می کنند".

کجا می توانم یک ارائه دهنده معتبر پیدا کنم؟

به احتمال زیاد متخصص پوست شما آن را در عمل خود ارائه می دهد یا می تواند کسی را که چنین کاری انجام می دهد ، توصیه کند. در غیر این صورت ، می توانید به وب سایت های تولیدکنندگان مراجعه کنید تا ارائه دهندگان گواهی هیئت مدیره را در منطقه خود پیدا کنید. نوروتوکسین تزریقی جدیدی به نام Jeuveau نیز در اوایل سال جاری توسط FDA تأیید شد و هم اکنون در مطب پزشکان در سراسر کشور در حال گسترش است.

Jeuveau در واقع اولین مارک جدید نوروتوکسین است که تقریباً طی 10 سال به بازار ایالات متحده آمده است و طبق آزمایشات بالینی ، نتایج مشابه بوتاکس رقیب را نوید می دهد. البته ، همیشه باید قبل از انتخاب کورکورانه نوروتوکسین با نام تجاری ، با متخصص پوست خود مشورت کنید تا مشخص شود کدام گزینه برای شما بهتر است. همچنین ، از دوستان خود - کسانی که اعتراف به استفاده از آن دارند - بپرسید. برای بهترین درمان ، به دنبال پزشکان در محیط های دانشگاهی یا کسانی که در مورد آن نوشته اند ، باشید. Carruthers می گوید: "اینجا جایی است که شما باید از تمام آنتن های خود استفاده کنید."

آیا دوستان من می دانند من بوتاکس گرفتم؟

بله و خیر. یک نتیجه خوب ، شما را با طراوت ، با نشاط و شاید جوان تر به نظر می رساند. علائم گویای بوتاکس که بد عمل شده است پیشانی صاف و براق یا پای کلاغ است که هنگام خندیدن یا گریه حرکت نمی کند.

با این حال ، آیا علائم واضحی از انتصاب نوروتوکسین اخیر را دریافت کرده اید یا نه ، تا زمانی که از نتایج آن راضی باشید ، مهم نیست که دوستان ، خانواده یا غریبه های کاملاً خیابان شما می توانند تفاوت را تشخیص دهند. .

روز بعد از انتصاب بوتاکس چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

هر کس متفاوت است ، اما به طور کلی ، خیلی زیاد نیست. نتایج معمولاً ظرف چهار تا پنج روز پس از درمان شروع به نشان دادن می کنند ، و هیچ کسلی از کار نیست ، همچنین ناراحتی کمی دارد و یا هیچگونه ناراحتی ای وجود دارد. پس از آن چند روز اول ، نتایج در طی دو هفته به تدریج به رشد خود ادامه می دهند. کین می گوید: "من به هرکسی که آماده یک رویداد بزرگ است می گویم دو هفته زودتر از زمان خود شلیک کند."

بیمارانی که از داروهای حاوی آسپرین یا NSAID استفاده می کنند می توانند کبودی های آبی را به طور دقیق مشخص کنند. Carruthers می گوید: بیماران می توانند بلافاصله آرایش کنند اما باید به مدت 24 ساعت از تمرینات سنگین پرهیز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد