قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

پی آرپی PRP

 


 

ما در بهشت کلینیک با افتخار تزریق پی آر پی PRP را برای بهبود سلامت بیماران استفاده می کنیم. اگر هرگز تزریق PRP انجام نداده اید و از خود می پرسید چه کاری می تواند برای شما انجام دهد ، آماده باشید تا شگفت زده شوید. این درمان باورنکردنی هم برای بیماری های حاد و هم برای بیماری های مزمن عالی است.

ما همه مواردی را که باید در مورد PRP بدانید به شما خواهیم گفت ، از جمله اینکه شرایطی را درمان می کند و نحوه کار را انجام می دهد.

 

تزریق PRP چیست؟

تزریق پی آر پی هنگامی است که PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت از طریق تزریق به بدن تزریق می شود. PRP یک روش طبیعی برای تحریک بهبودی در بدن است. این یک اثر موضعی است ، به این معنی که باید به ناحیه ای که آسیب دیده است یا درد مزمن دارد ، منتقل شود.

ماده اصلی که PRP را بسیار موثر می کند ، پلاکت ها هستند. پلاکت ها چندین نقش مهم در بدن شما دارند. از همه مهمتر ، آنها سلولهای جدید را به رشد تشویق می کنند در حالی که سلولهای قدیمی و آسیب دیده را از محل آسیب خارج می کنند.

PRP به ما این امکان را می دهد تا فرآیندهای بهبودی بدن شما را کنترل کرده ، آنها را تسریع کرده و سریعتر شما را برپا کنیم.

 

پلاسمای غنی از پلاکت چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست ، پلاسمای غنی از پلاکت ، حجم پلاسما با غلظت بالای پلاکت است. برای تولید PRP ، تمام آنچه که ما انجام می دهیم استخراج مقدار کمی خون از ورید بازوی شماست. از آنجا ، ما آن را در یک سانتریفیوژ می چرخانیم و هر جز. را جدا می کنیم.

سپس دستگاه از پلاکت ها و مقداری پلاسما سیفون می شود. این روند تکرار می شود تا زمانی که غلظت پلاکت ها به مقدار مورد نظر برسد. این ممکن است در هر درمان متفاوت باشد. کل مراحل تولید حدود 15 دقیقه طول می کشد.

آیا PRP بی خطر است؟

درمان PRP کاملاً مطمئن ترین شکل مداخله موجود است. اول از همه ، PRP اتولوگ است ، یعنی از بدن خود شما می آید. دیگر نیازی به مواد اهدا کننده و خطرات مرتبط با دریافت خون اهدایی نیست.

ثانیا ، وقتی PRP را با روش های جراحی مقایسه می کنید ، نتایج به طور کلی به نفع PRP است. مسلم است ، مواردی وجود دارد که PRP نمی تواند آنها را درمان کند ، مانند پارگی شدید رباط که نیاز به جراحی دارد. با این حال ، برای موارد خفیف تر ، PRP زمان بهبودی را بدون عوارض جراحی کاهش می دهد.

از همه بهتر ، این یک درمان عالی برای درد مزمن است. مواد افیونی و سایر داروهای تسکین دهنده درد می توانند عوارض جانبی مخربی داشته باشند. از طرف دیگر ، PRP کاملاً طبیعی است و بدن شما را ترغیب می کند تا از درون شما را شفا دهد.

 

تاریخچه استفاده از پی آر پی

بیش از 50 سال است که از PRP استفاده می شود. این اولین بار برای کمک به بیماران در بهبودی جراحی قلب باز استفاده شد. با این حال ، با مشخص شدن خصوصیات ترمیم ، به سرعت به مناطق دیگر گسترش یافت.

در دهه 80 و 90 ، PRP آن را به پزشکی ورزشی تبدیل کرده بود. بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای بهبود سریعتر از آسیب ها ، درمان های PRP دریافت می کنند.

در دهه گذشته ، تعداد زیادی از درمانهای PRP مورد تأیید FDA ظهور کرده اند. بسیاری از اینها درمان های زیبایی هستند و از PRP به عنوان ماده ضد پیری استفاده می کنند. این ماده در همه موارد از قربانیان سوختگی گرفته تا زخم تا رگ به رگ شدن مچ پا استفاده می شود.

 

PRP چه شرایطی را درمان می کند؟

 

آسیب های ورزشی

چه مچ پا را بسکتبال بغلتانید یا یک زانو را بد کنید ، تزریق PRP می تواند برای مفاصل و رباط های شما معجزه کند. به خصوص مفاصل به مدتی طول می کشد تا بهبود یابد. به طور کلی جریان کمتری در گوشه و شکاف مفاصل شما وجود دارد که باعث کند شدن بهبود می شود.

با تزریق PRP به مفصل ، می توانیم ترمیم رباط های فردی را بهبود بخشیم و به طور کلی دامنه حرکت و راحتی کل مفصل را بهبود ببخشیم.

عضلات آسیب دیده

اگر پارگی عضلانی جزئی یا حتی کامل داشته باشید ، PRP درمانی می تواند زمان بهبودی شما را کاهش دهد و حتی با بهبودی آسیب باعث تقویت فیبرهای عضلانی شود. چه در هنگام وزنه زدن صدمه دیده باشید و چه در اثر ورزش هایپرتانسیون که ورزش می کند ، نتیجه شما با PRP بسیار بهتر می شود.

آرتروز

مطالعات اخیر به جرات ادعا کرده اند که PRP باید اولین خط دفاعی در برابر آرتروز از هر نوع باشد. آرتروز ، شایع ترین شکل ، برای درمان همچنان مشکل ساز است. هیچ درمانی برای آرتروز وجود ندارد و بیشتر درمان ها طبیعتی تسکینی دارند.

PRP به خوبی می تواند آن را تغییر دهد. آرتریت روماتوئید یکی دیگر از زمینه های مطالعه در حال حاضر است ، تحقیقات اولیه نشان می دهد که PRP در واقع می تواند آسیب تخریبی ناشی از آرتروز را خنثی یا متوقف کند.

این به دلیل توانایی PRP در ایجاد سلولهای جدید است. بدن شما سلولهای جدید را جایگزین سلولهای پیر می کند و به معنای واقعی کلمه ، ناحیه را به وضعیت بهتری می رساند. در حالی که درمان مداوم برای آرتروز توصیه می شود ، بیماران با هر جلسه بهبود را گزارش می دهند.

تاندونیت

درمان تاندون های آسیب دیده به دلیل ماهیت هیپوواسکولار مشکل است. این بدان معنی است که جریان خون زیادی ندارند. توصیه معمول این است که به راحتی استراحت کنید ، اما برای برخی از افراد چنین گزینه ای نیست.

با استفاده از تزریق PRP می توانیم نزدیکتر شویم و بدن را ترمیم کنیم تا مستقیماً تاندون را بهبود بخشد. هزاران ورزشکار در هر سنی تحت درمان PRP برای التهاب تاندون قرار گرفته اند و نتایج به طور مداوم مثبت هستند.

سایر درمان ها

همانطور که اشاره کردیم ، بسیاری از روش های درمانی دیگر وجود دارد که می تواند از PRP استفاده کند، از جمله جوانسازی صورت و تقویت موها. همیشه می توانید بپرسید آیا PRP می تواند برای شرایط شما مناسب باشد یا خیر. با توجه به خطر نزدیک به صفر و کارایی بالا ، به ندرت منتفی است و می تواند در تعدادی از برنامه ها مفید باشد.

دفعه بعد که به دفاتر ما مراجعه می کنید ، از مطرح کردن PRP نترسید. ما به آن اعتماد داریم و ارزش آن را تشخیص می دهیم. حال بیایید بررسی کنیم که چه چیزی با تزریق PRP درگیر است.

انتظار شما از درمان PRP چیست؟

اولین مرحله از این فرآیند ، جدا کردن پلاکت و پلاسما از خون کل شما با استفاده از روشی است که در بالا توضیح دادیم. پس از اتمام این ، ما PRP را به داخل سرنگ می کشیم و محل تزریق را آماده می کنیم.

ما یک رژیم غذایی سالم را در روزهای منتهی به درمان تشویق می کنیم زیرا این امر از کیفیت بالای پلاسما اطمینان خواهد داشت. بدن شما تقریباً هر سه روز یکبار پلاسمای خود را دوباره پر می کند ، بنابراین باید سعی کنید قبل از درمان برای آن دوره تمیز غذا بخورید.

بسته به ماهیت مشکل ، ما ممکن است PRP را در چندین سایت با تزریقات کوچک تجویز کنیم. برای تزریقات عمیق تر ، ما می توانیم ابتدا یک بار بیهوشی تهیه کنیم تا روند کار راحت تر باشد. به طور کلی ، باید در کمتر از یک ساعت داخل و خارج شوید!

پیگیری

درمان های PRP می توانند خیلی زود نتیجه بگیرند ، اما برخی موارد ممکن است به درمان های متعدد نیاز داشته باشند. به خصوص هنگام مواجهه با مشکلات مزمن ، مراجعه مکرر ضروری است. صرف نظر از این ، ما همیشه برای تعیین اطمینان از اینکه تزریق شما اثرات مطلوبی دارد ، یک قرار ملاقات پیگیری خواهیم کرد و در صورت لزوم درمان ، می توانیم ارزیابی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد