قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

همه آنچه قبل از اقدام به لیزر موهای زائد باید بدانید



تراشیدن ، کندن ، اپیلاسیون ... همه اینها زمان بر است ، اما برای افرادی که ترجیح می دهند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند ، ممکن است تنها گزینه های موجود به نظر برسد. اگر می خواهید کمی پول اضافی جمع کنید ، می توانید به جای نتیجه دائمی تر: لیزر موهای زائد. این روش پیشرفته با استفاده از نور ، فولیکول را از بین می برد و پوستی بدون فاز برای شما ایجاد می کند.

ما از چند جوانب مثبت خواستیم تا خلاصه کلیه اطلاعاتی را که باید قبل از انجام این روش بدانید به ما ارائه دهند.


1. لیزر موهای زائد آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست.


هر سرویسی که کلمه "لیزر" در آن باشد ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما در واقع بسیار ساده است.  "انرژی حاصل از لیزر توسط رنگدانه موجود در فولیکول مو جمع شده و باعث از بین رفتن ریشه می شود." وقتی ریشه از بین رفت ، نمی تواند مو بیشتری تولید کند.


2. سه نوع اصلی لیزر وجود دارد.




دایود: لیزر دایود برای پوست های روشن و تیره بسیار موثر است.

الکساندرایت: این لیزر سریعترین در بین انواع لیزرها است و برای درمان نواحی بزرگتر بدن در بین بیمارانی که رنگ آنها از رنگ زیتون روشن است بهتر عمل می کند.

Nd: YAG: این لیزر پالس طولانی را می توان با خیال راحت بر روی انواع پوست از جمله پوست برنزه استفاده کرد. در مقایسه با سایر لیزرها برای موهای سبک یا ریز اثر کمتری دارد.


3. لیزر موهای زائد در چهار قسمت بهتر عمل می کند.


در حالی که لیزر موهای زائد می تواند بر روی هر قسمت از بدن که می خواهید مو را از بین ببرد ، اثر بگذارد ، اما به خصوص در قسمت بیکینی ، لب ، چانه و زیر بغل موثر است.


4- افرادی که موهای پرپشت ، درشت و تیره دارند بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد هستند.


 اگر موهای تیره ای دارید و از اینکه چقدر می تواند لجبازی کند از رشد مجدد و از بین بردن آن رنجیده اید ، خوشحال شوید: "لیزر به رنگدانه یا رنگ در پیاز مو جذب می شود."

با این گفته ، کار کامل روی موهای ضخیم ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.  "بعضی از موها فقط بسیار مقاوم هستند و بعضی اوقات موهای جدید به دلیل تغییرات هورمونی یا فعال شدن سایر پیازهای مو در طول دوره درمان ظاهر می شوند." برداشتن مو.



5- باید از مصرف داروهای خاص دست بکشید.

درست مثل اپیلاسیون ، این روش درمانی برای مراقبت از پوست با برخی از داروها سازگار نیست."هر دارویی که به نور حساس باشد باید حداقل یک هفته قبل از درمان قطع شود."  بیشتر آنتی بیوتیک ها می توانند به نور حساس باشند ، بنابراین اگر مبتلا به عفونت هستید ، ایده خوبی است که درمان خود را چند هفته عقب برانید.

 "بیماران نباید از مراقبت از پوست با مواد فعال قوی مانند رتینوئیدها و اسیدهای هیدروکسیل آلفا استفاده کنند." این مواد می توانند گردش سلول های پوستی را افزایش دهند و باعث آسیب پذیری بیشتر پوست در برابر آفتاب و تحریک در طول دوره درمان شوند. اگر مطمئن نیستید که آیا دارو می تواند بر روی لیزر موهای زائد تأثیر بگذارد ، قبل از این با پزشک خود مشورت کنید.


6. پس از حدود 6 تا 8 درمان نتایج واقعی را مشاهده خواهید کرد.


 همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین میزان جلسات در هر فرد متفاوت است. "لیزر موهای زائد زمانی کار می کند که موها در سرعت رشد فعال خود باشند." قسمتهای مختلف بدن سرعت رشد متفاوتی دارند و بنابراین بسته به اینکه در چه نقطه ای درمان می کنید طولانی تر یا کوتاهتر طول می کشد ،  اکثر مشتریان به طور متوسط ​​به شش تا هشت روش درمانی برای از بین بردن کامل موهای زائد نیاز دارند.


7. شما باید در هر جلسه شرکت کنید.


"یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند ، تکمیل نکردن مقدار لازم جلسات است." "هنگامی که رشد مو کند می شود ، بیماران این روند را دنبال نمی کنند." اگر واقعاً می خواهید درمان شما مثر باشد ، به پزشک خود گوش فرا دهید - آنها بهتر می دانند.


8- نباید دردناک باشد.


"با بی حسی ، باید راحت باشد" ،  احساس "نوار لاستیکی پوست را می کند" بیشتر مشتریان آن را به عنوان خرج کردن گرم و سبک توصیف می کنند.


9. اگر پریود هستید نگران نباشید.


 برخلاف تهیه موم بیکینی ، شما نباید به دلیل عادت ماهانه درمان خود را لغو کنید. وی توضیح می دهد: "رعایت اصول درمان بسیار مهم است ، بنابراین حتی اگر خانمی قاعدگی داشته باشد و ناحیه بیکینی خود را درمان کند ، ما فقط می خواهیم که روز درمان از تامپون استفاده کند."


10. یک کار وجود دارد که شما باید قبل از قرار ملاقات خود انجام دهید: تراشیدن مو.

 "ما از شما می خواهیم که ناحیه مورد معالجه خود را از قبل تراشید تا لیزر بتواند به ریشه مو نفوذ کند - موهای داخل یا خارج پوست را هدف قرار ندهید و آن را غرق نکنید.: "شما نباید یک ماه قبل از جلسه موهای خود را واکس بزنید ، موچک کنید یا سفید کنید زیرا ریشه باید سالم بماند تا لیزر موها را به طور موثر از بین ببرد." "


11. لازم است بعد از درمان از SPF در ناحیه آسیب دیده استفاده کنید.

بعد از جلسه ، اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه می شود و استفاده از کرم ضد آفتاب مانند لوسیون ضد آفتاب ضد آفتاب برای صورت و بدن  بسیار توصیه می شود.  هر گونه رشد مو بین جلسات باید تراشیده شود - موم یا نخ نباشد.


12. هزینه هر جلسه در ایران معادل 10 تا 40 دلار است.


قیمتی که در هر جلسه از بین بردن موهای زائد با لیزر پرداخت می کنید ، از یک ارائه دهنده به یک ارائه دهنده دیگر متفاوت است ،  بسته به اینکه از کدام قسمت بدن مو را از بین می برید ، می تواند متفاوت باشد.

با توجه به اینکه برای توقف کامل رشد مو اغلب به جلسات متعدد نیاز است ، این دقیقاً یک درمان ارزان نیست. اما اگر دوست دارید پوستی بدون مو داشته باشید ، تصور کنید که تا پایان عمر از تیغ استفاده کنید یا برای موم به سالن بروید - وقتی فکر می کنید هزینه تمام آن چقدر است ، لیزر موهای زائد را می توان سرمایه گذاری طولانی مدت دانست. بعلاوه ، برخی از ارائه دهندگان خدمات بسته هایی را برای مشتریانی که چندین جلسه به طور هم زمان خریداری می کنند ، ارائه می دهند ، بنابراین در مورد موارد ویژه موجود حتماً سوال کنید.


13. چند خطر وجود دارد.


در حالی که لیزر موهای زائد یک درمان ایمن در نظر گرفته می شود ، خطر سوختن وجود دارد ، در حالی که FDA می گوید تاول زدن ، تغییر رنگ ، قرمزی و زخم نیز از عوارض جانبی بالقوه است. همچنین احتمال رشد مجدد موهای شما وجود دارد که برای جلوگیری از رشد موهای جدید ممکن است به درمان های سالانه نیاز داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد