قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

قیمت بوتاکس

آخرین قیمت های بوتاکس و مراکز ارائه دهنده بوتاکس ارزان

10 نکته برای کمک به شما در یافتن یک کلینیک خوب و معتبر بوتاکس


بهترین دکتر بوتاکس


در پانزده سال گذشته استفاده از بوتاکس ® برای درمان چین و چروک به سرعت رشد کرده و به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین درمان های زیبایی غیر جراحی تبدیل شده است.

انتخاب کلینیک و پزشک بوتاکس® برای اولین بار ممکن است دشوار باشد. با این وجود ، چند نکته ساده وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید تا روند کار ساده تر شود و اطمینان حاصل کنید که نه تنها عالی به نظر می رسید بلکه تجربه خوبی نیز دارید.


تزریق بوتاکس با شل شدن عضلات صورت به گونه ای عمل می کند که پوست بدون چین و چروک و صاف به نظر برسد و باعث کاهش خطوط و چین و چروک شود. این اثرات به طور متوسط ​​سه ماه ادامه دارد و پس از آن زمان بوتاکس از بین می رود و عضلات صورت دوباره فعال می شوند.

بوتاکس برای چین و چروک هایی که در اثر حرکت صورت ایجاد می شوند مانند پای کلاغ ، خطوط اخم و چروک های پیشانی به خوبی کار می کند. این تزریقات فقط درد بسیار کمی ایجاد می کند و حدود پانزده دقیقه طول می کشد. درمان های بوتاکس به طور کلی بی خطر بوده و تأثیرات آن برگشت پذیر است. با این حال اخیراً گزارش های رسانه ای در مورد افرادی که تجربیات بدی از درمان های زیبایی دارند گزارش شده است.


ده نکته ای که باید قبل از انتخاب کلینیک بوتاکس در نظر بگیرید


1. تزریق بوتاکس® یک روش ماهر است و باید توسط یک پزشک واجد شرایط و آموزش دیده ترجیحاً پزشک انجام شود. پرستاران باتجربه ای وجود دارند که بوتاکس® و پرکننده های پوستی را نیز در ایران تجویز می کنند.

2. بررسی کنید که پزشک در مرجع نظارتی مربوطه خود ثبت نام کرده است. برای پزشکان ایران این انجمن جراحان عمومی ایران است. این انجمن دارای یک سرویس بررسی ثبت نام آنلاین است که به شما امکان می دهد وضعیت پزشکان انجمن را بصورت آنلاین بررسی کنید. در ایالات متحده هر ایالت هیئت نظارت خود را دارد.

3. قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی ، مهم است که بررسی کنید پزشک دارای پوشش بیمه ای مناسب است که به عنوان غرامت پزشکی نیز شناخته می شود ، این برای محافظت از شما در صورت بروز مشکل است.

4- بسیاری از کلینیک های پزشکی ، دندانپزشکی و زیبایی تاسیس شده اند که بوتاکس ® و سایر اقدامات زیبایی را ارائه می دهند. اخیراً اماکن دیگری مانند آرایشگاه ها ، آرایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ ارائه درمان های چروک بوتاکس را آغاز کرده اند. اکثر این اماکن به خوبی با استانداردهای مناسب مجهز شده اند. متأسفانه تعداد کمی از آنها محیط ایده آل برای انجام درمان های تزریقی نیستند. ما به شما توصیه می کنیم با احتیاط بیشتری نسبت به اماکن غیر جریان اصلی رفتار کنید. بوتاکس® در خانه و مهمانی های بوتاکس® مکان مناسبی برای درمان نیستند.

5- به دنبال نشانه هایی از نظم منظم خدمات مانند کلینیک هایی باشید که حداقل هفته ای یک بار کلینیک های درمانی بوتاکس را در همان مکان ارائه می دهند.

6. به دنبال کلینیک ها و پزشکانی باشید که تمرکز اصلی آنها بوتاکس ® و سایر روش های زیبایی است. یک قانون خوب این است که اگر آنها سایر اقدامات آرایشی مرتبط مانند پرکننده های پوستی را نیز فراهم می کنند.

7. به دنبال نشانه هایی از موفقیت باشید مانند اینکه اگر کلینیک مکان های مختلفی در یک شهر یا از نظر ملی داشته باشد.

8- بیشتر کلینیک های معتبر مشاوره هایی را به مشتریانی ارائه می دهند که در مورد روش کار کنجکاو هستند و می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. این روش خوبی است و به شما امکان می دهد محل و کارمندان را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که احساس راحتی می کنید. این همچنین فرصتی مناسب برای پرسیدن هرگونه سوال از پزشک یا طرح هرگونه نگرانی است. برای انجام درمان در پایان مشاوره نباید فشاری ایجاد شود.

9. اطمینان حاصل کنید که کلینیک خدمات پیگیری را ارائه می دهد. کار بوتاکس® دو هفته طول می کشد. اگر برای اولین بار بوتاکس دارید می خواهید مطمئن شوید که نتیجه درستی گرفته اید. گاهی اوقات می توان در اولین درمان مناطق کوچک را از دست داد. اگر در درمان های بوتاکس تازه وارد هستید ، روش خوب این است که پزشک در طی دو هفته شما را پیگیری کند تا مطمئن شوید نتیجه مورد نظر شماست و در صورت از دست رفتن هیچ منطقه ای به شما کمک می کند.

10. در ایران ، درمان های بوتاکس به ازای هر واحد بوتاکس شارژ می شود. بیشتر کلینیک های ایران از نظر منطقه شارژ می شوند ، خطوط اخم یک منطقه در نظر گرفته می شوند ، پیشانی یک منطقه دوم و کلاغ ها یک منطقه سوم است. هر منطقه پی در پی معمولاً در مقایسه با منطقه قبلی با نرخ کمتری داده می شود. بسیاری از کلینیک ها در ایران همچنین برای مردان دارای بوتاکس (از 25 تا 50 پوند) مکمل دریافت می کنند ، زیرا عضلات صورت قوی تری دارند و بنابراین به دوزهای بالاتر نیاز دارند.

برخی کلینیک ها هستند که بوتاکس® را با قیمت های بسیار ارزان ارائه می دهند ، اما ارزان ترین همیشه بهترین نیست ، فقط در مورد قیمت تصمیم نگیرید. در ایران گزارش هایی مبنی بر تزریق داروی "بوتاکس جعلی" یا دادن دوزهای بسیار رقیق شده یا نسخه های گاهاً غیرقانونی توسط پزشکان بی پروا وجود دارد. بررسی کنید چیزی که از شما کسر می شود حدود قیمت متوسط ​​صنعت باشد. در ایران، قیمت متوسط ​​برای سه منطقه بسته به درمانگاه و محل ، معادل 30 تا 60 دلار است است. در ایالات متحده متوسط ​​هزینه یک ویال بوتاکس در حدود 400 دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد